Vásárlási tájékoztató

Üdvözöljük a Palmetta webshopjában. Honlapunkon lehetőség van a termékeinkről bővebben tájékozódni, illetve online megrendelési lehetőséget biztosítunk. A honlapon menüpontok segítségével lehet böngészni.

Rendelés menete

Az online vásárlás folyamata:

  1. Kattintson a kiválasztott termék oldalán a „Kosárba teszem” gombra a termék kosárba helyezéséhez.
  2. Ha módosítani vagy törölni szeretne termékeket, kattintson a „Tovább a kosárhoz” gombra, vagy jobb felső sarokban található kosár ikonra, hogy megtekinthesse a kosarát.
  3. A Kosár tartalmának leellenőrzése után kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.
  4. Adja meg szállítási és számlázási adatait. Ezután válassza ki a kívánt fizetési és szállítási módot.
  5. Kattintson az „Megrendelés elküldése” gombra, hogy megrendelését biztonságos fizetéssel fejezze be.
  6. A fizetés befejezése után megjelenik a megrendelés összegzése és visszaigazolása, amit e-mailben is elküldünk Önnek.

Fizetési módok

Utánvétes vásárlás

Utánvétes vásárlás esetén a vételár mindig a megrendelt áruhoz mellékelt számlán feltüntetett fogyasztói ár, amely tartalmazza az ÁFA-t is. Az összeget a választott futárszolgálat által megadott módon tudod kiegyenlíteni, bankkártyával vagy készpénzzel. 

Utánvétes vásárlás díja:
FOXPOST csomagautomata: 490 Ft

Bankkártyás fizetés

A kártyás fizetés a K&H Bank biztonságos szerverén keresztül történik, a K&H bank fizetési oldalán, mely automatikusan jelenik meg a megrendelés jóváhagyását követően. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Palmetta Webshop a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a K&H Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Palmetta nem értesül, azokat csak a K&H Bank érheti el. A szükséges bankkártya adatok bevitele után a Fizetés gombra kattintva a fizetés végrehajtásra kerül. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Palmetta weboldala tájékoztat. A kártyás fizetéshez használt internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámládon.

Amennyiben nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

A biztonságról

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A K&H Bank rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A Sectigo nevű cég teszi lehetővé a K&H Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítják az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a K&H Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A K&H Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetési módok bolti átvétel esetén

Fizetés bankkártyával bolti átvételkor

A rendelés boltjainkban történő átvételekor módja van bankkártyával a K&H Bank által biztosított terminálon keresztül fizetni. Amennyiben személyes átvételt szeretne kérni, úgy a rendelés leadásakor tudja ezt a lehetőséget kiválasztani. Ebben az esetben online bankkártyás vagy banki átutalásos kiegyenlítésre nincs lehetősége. Csak az átvételkor személyesen készpénzzel vagy bankkártyával tudja kiegyenlíteni a rendelése összegét!

Az átvételnél a rendelését csak a rendelés visszaigazoló e-mailben kapott rendelésazonosító szám alapján tudjuk beazonosítani, ezért ezt mindenképpen hozza magával!
Megrendelését a boltba érkezéstől számított 5 munkanapig veheti át!
Bolti átvétel esetén a rendelésben visszaigazolt árak érvényesek!
Üzleteink címeit a weblapon található Kapcsolat menüpont alatt érheti el. A termék személyesen és meghatalmazott útján is átvehető.

Fizetés készpénzben bolti átvételkor

A rendelés boltjainkban történő átvételekor módja van készpénzzel fizetni. Amennyiben személyes átvételt szeretne kérni, úgy a rendelés leadásakor tudja ezt a lehetőséget kiválasztani. Ebben az esetben online bankkártyás vagy banki átutalásos kiegyenlítésre nincs lehetősége. Csak az átvételkor személyesen készpénzzel vagy bankkártyával tudja kiegyenlíteni a rendelése összegét!

Az átvételnél a rendelését csak a rendelés visszaigazoló e-mailben kapott rendelésazonosító szám alapján tudjuk beazonosítani, ezért ezt mindenképpen hozza magával!
Megrendelését a boltba érkezéstől számított 5 munkanapig veheti át!
Bolti átvétel esetén a rendelésben visszaigazolt árak érvényesek!
Üzleteink címeit a weblapon található Kapcsolat menüpont alatt érheti el. A termék személyesen és meghatalmazott útján is átvehető

 

Szállítási információk

Több szállítási mód választható:

Személyes átvétel üzleteinkben

MPL házhozszállítás

MPL Posta Pont

MPL csomagautomata

GLS házhozszállítás

A GLS Magyarországon, minden városban és településen a csomagokat, a felvételt követő munkanapon, munkaidőben (8-17 óra között) kézbesíti. Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második kiszállítási kísérlet az alapszolgáltatás része. Ha a csomag nem kézbesíthető, akkor azt a GLS Hungary maximum 5 munkanapig tárolja , ennek lejárta után a csomagokat – külön jelzés nélkül – visszaszállítja a Megbízóhoz.
A GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban, és a futár közvetlen telefonszámát, akivel a címzett egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban.

GLS csomagautomata

A csomag GLS Automatába történő elhelyezésekor a címzett SMS-ben és/vagy e-mailen kap tájékoztatót a GLS Automata címéről, a csomagszámról és megkapja a felvételhez szükséges egyedi és egy alkalommal használható kódot. A csomagszám és a kód együttes birtokában tudja a címzett a GLS Automata ajtaját nyitni, csomagját felvenni. Utánvétes csomag esetén az utánvét megfizetése bankkártya terminálon keresztül lehetséges. Csak az utánvét összegének kifizetését követően nyitható a csomagot tartalmazó rekesz ajtaja és vehető fel a csomag. A sikeres csomagfelvételről és utánvét kifizetésről a címzett e- mail visszaigazolást kap. Amennyiben a címzett 5 munkanapon belül nem jelentkezik a csomagjáért, úgy az visszaszállításra kerül a Feladó csomagcímkén megadott címére.

GLS csomagpont

A szolgáltatás megrendelésével GLS CsomagPontba is kérhető az első kiszállítás. A GLS ügyfélszoftverein keresztül egy listából választható ki a kívánt GLS CsomagPont. A GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy a csomagja megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra. Az utánvétes csomagoknál készpénzfizetési lehetőségre van mód.

FOXPOST csomagautomata

Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, a Foxpost Viber üzenetben vagy SMS-ben és e-mailben értesíti a címzettet. A vásárló az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. A Viber üzenet/SMS tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából. A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.

Szállítási díj:

  • MPL házhozszállítás: 3900 Ft
  • MPL Posta Pont: 3900 Ft
  • MPL csomagautomata: 3900 Ft
  • GLS házhozszállítás: 2900 Ft
  • GLS csomagautomata: 2900 Ft
  • GLS csomagpont: 2900 Ft
  • FOXPOST csomagautomata: 1600 Ft
  • Személyes átvétel az üzletben: ingyenes

Szállítási idő:

A készleten lévő termékek szállítási ideje 3-4 munkanap. A szállítási határidőről a mindenkori megrendelési folyamat során tájékoztatja Önt a Kereskedő. Amennyiben az ott megadott szállítási határidő nem tartható be, a Kereskedő elektronikus üzenetben tájékoztatja a Vásárlót a tényről és a várható szállítási határidőről. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 11-19 óra között elérhető és ebben az időtartamban dolgozza fel a rendeléseket.

Szállítási és fizetési módok:

Személyes átvétel:

Palmetta Budapest
1111 Budapest, Bartók Béla út 30.
nyitva: H-P: 11-19 óráig
fizetési mód: előre utalás, készpénz, bankkártya

Palmetta Szentendre (üzlet felújítás alatt)
2000 Szentendre, Bogdányi út 14.

Házhozszállítás:

GLS házhozszállítás
szállítási idő: készleten lévő termékek esetén: 3-4 munkanap

MPL házhozszállítás

CsomagPontra vagy csomagautomatába történő kézbesítés:

GLS csomagpont
szállítási idő: 2-3 munkanap

GLS csomagautomata

MPL Posta Pont

MPL csomagautomata